We're not ready and we're not even close.

We're not like the rest.
No, we ain't like most.




So lets go out late
Drink a lot
Stay up past 8 and then dance
Dance all night
And leave our boyfriends behind

Och så vips - Var den sista helgen innan allvaret börjar slut. Eller ja, allvaret för Emma iallafall.
Körde stenhårt på fredagen med en sista fest i min lägenhet innan flytten. (jag ska flytta till järpen)
Med champagne, öl och cider i systemet klarade höll inte Emma ut lika länge som vi andra partyprissar men men...
Säsongsstart på Beef var skoj med massa folk och musik. Vid stängning vart jag svintrött och tog Ken under armen och sprang hem, skulkänslorna kom sen när jag hade sagt att det skulle vara efterfest.
Well, what to do do.
På lördedagen vart det jobb efter tre, och det var blixtrande skoj det. Och jag menar verkligen att det dundrade och brakade..
Kom ner till byn igen tidigare än jag trodde att jag skulle och då var det lathäng i min soffa tills vi peppade till och gick till Beef. Jaja, nu skiter jag i detaljerna. Det vart en jäkla onödig och skumkväll på krogen, men efteråt tog vi en sväng till Empe och hälsade på vilket var höjdpunkten.
Kvällen slutade, som så många gånger tidigare, med tre sovande pojkar i min soffa och såklart en till med mig i sängen. Och vem som sov med mig får ni lista ut själva.

Söndagen - Depp depp depp.. Gick till Bahnoff och åt den mest awesoma mackan som existerar på jordens yta med bakisgänget. Blev deprimerad när jag kom på att Emma flyttar till Umeå i 4 år på måndag.
Personlig påminnelse till mig själv: Det är inte bra att skjuta problemen framåt hela jävla tiden.
Så hur som, det slutade med att jag bölade ständigt i cirkus 400 timmar.
Åkte och sa adjö till min finaste. Hemskt jobbigt till en början, sen läste jag hennes schema för veckan och allt som var planerat var alkoholdrickande och temadagar. Lite släppte då, känns som hon kommer klara sig.

Nudå! Måndag och jag sitter i mitt soon to be nya hem. På Frejavägen 96 för den som ville veta exakt.
Jag gillar att jag ser det här som ett enormt stort steg för mig själv, även om jag har mer eller mindre bott här hela vintern.
Men men, allt är olika för alla. Och det kommer bli en stor förändring för mig, packa ut hela lägenheten i Åre kommer inte vara skoj. Och aldrig mer bo där. Aldrig mer ha förfest där. Aldrig mer ha bakishäng där. Aldrig mer blöta ner hela toaletten när man duschar. Aldrig mer klättra ut genom fönstret (för det är coolt).
Det är mycket aldrig mer nu, men det kommer också vara mycket "första gången" nu framöver.
Första gången att betala räkningar.... Sen är det väl inte så mycket mer.



Sambo?

TJINGEN ☮


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0