When you wake up the world may have changed.


Who cares where we go on this rugged old road, in a world that may say that we're wrong.

And I know a love that will never grow old.



Måste börja med att säga till mina facebook vänner som jag delar med min käre lilleprutt till broder - Han fyller ej år idag. Han är ett litet uppmärksamhets freak, så han lurar alla. 13 februari 2011 fyller den lille hela 7 år, för den som ville veta sanningen.

Men nu ni! Nu har målandet och fixandet börjat på allvar. Hela hallen är nu vit istället för fisgul, eller vad den nu var innan.
Köket är morgondagens projekt och förhoppningsvis toalettens tur också - Sen är det bara vardagsrummet som ska få sig en fressh touch, och voila (förhoppningsvis) så är lägenheten ypperligt underbar.

Okej.. Jag måste erkänna att det här inte alls var vad jag hade tänkt skriva till er där ute i cyberrymden.
Jag har haft sån jäkla ångest hela dagen för flytten. Vad ska jag göra i Järpen? Men ännu viktigare, vad ska jag göra i Åre? Eller ja, varför ska jag bo kvar i Åre?
Egentligen sitter förmodligen allting lite djupare än så. Jag tror att nu när alla (eller ja, några) börjar komma på vad dom vill göra dom närmaste 4 åren eller bara nu i höst, så känns det verkligen ända in i benmärgen att jag också borde ut på något äventyr. Att jag också borde utforska och tjillevippa lite.
Förmodligen är det, som det alltid är med mig, bara någonting som går över tills imorgon och så kommer jag tycka att jag själv är största fjollan som inte kan fatta varför jag sitter uppe och inte ens kollar på två ån halvan på tvn och är en grinolle när alla andra sover.

Jag är ännu ung, och fortfarande relativ klar i skallen. Vilket kanske inte spelar så stor roll när jag ändå inte vet vad jag vill göra med mitt liv. Som också bara är en på typ 10000 miljarders miljoner där utanför fönstret.
"Tänker man på att sitt problem är så mycket mindre än andras, känns det bättre" - Hm, Ken har ju rätt i det han säger men det hjälper ikke mig. Jag känner mig bara ännu mer patetiskt att jag sitter här och skriver en massa strunt, som ingen blir lyckligare av. Så har du kommit så här långt ner, försök blurra bort det du nyss läst.
Deppmode till tusen.

Jahajapp. Nu hade jag tänkt mig skriva något svinroligt för att bryta neggoismen som jag startade ovanför, men kan ej komma på någonting. Betyder det att Järpen är så tråkig som alla säger? Hehe, nädå.
Får nog lägga ner det där svinroliga nu. Får hoppas till gusche där uppe eller vem som nu bestämmer över allt som händer (pappa kanske?) att ni alla inte hinner läsa detta innan jag hinner komma på något som är mer värt att läsa.

Tack för skrivstunden. Behövdes gjorde den, när jag började skriva iallafall.

TJING ☮

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0