And oh, how our glory may fade.



That I am but a clown
No fear only a hero can defeat these demons now

And oh, how our glory may fade
Fade, well, at least we've learned
Some tricks of the trade

And as time shall inevitably move on
Well, at least we'll have four strong legs
To stand on to keep us alive

Tricks of the trade - Paolo Nutini

Gårdagens velande (.. och velande) ifall jag verkligen skulle gå upp till Ken eller inte, var ju förjäves egentligen.
Räddaren för dagen, var.. dumtidum.. Annie Stjerneby! Som skjusade upp mig, med sällskap av Sven.
Ken var tröttare än Thord efter en hockeyeftermiddag, så det blev ett avsnitt av Cougar Town sen nattmössan på.

Och idag var det 27 minusgrader, typ, när vi vaknade så jibbingen var inställd.
Så nu måste jag faktiskt tacka Åre gymnasieskola, annars hade jag gått runt med en svart, förfrusen näsa.
Vart promenix ner till ICA med Ken och sen lagade han magnifika hamburgare till oss!
Och nu.. Ja, nudå.
Jag sitter vid datorn och pluggar español medans han den där snarkar ikapp från soffan.

Men ni där ute, alla glada stojjar.
Imorgon är det 100 kvar bara! Och jag är inte ensam om att längta ända in i benstommen tror jag.



TJEJER! POJKAR! SNCHEGLAR!
Imorgon. Då jeflar.

TJING ☮




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0