awesomeness: sara

STORT tack till Sara som har gjort min blogg mer.. Min blogg!
Att det skulle bli såhär bra skulle jag inte kunna tro.
Skolan igår då, ja vad hände där?
Satt i cafeterian och kollade på mängden av människor, som inte existerade där. Vart har alla tagit vägen?
Skolan är tom.
Sen var det engelskan, och där gör jag en special assignment om hippiekulturen. Så snart, snart kommer ni få veta så mycket ni vill, och kanske inte vill, om just hippies.
Pedagogiken var lika pedagogisk som det alltid är.

Sen däckade jag i Fredrik & Kens datarum, och började halvdrömma om att jag duschade.
 Hm... Middag, 2 1/2 och snö i massor!

 Idag skulle det vara skidåkning i all denna nysnö, vilket hade varit underbart.
Men inte det nej, måste bli frisk först. Men jag hoppas Emma och hennes kompanjoner har det bra i snöyret!

Nu blir det "The man who stares at goats" med Knenen. TJING ☮

Kommentarer
Postat av: Sara

den är mer du nu honey! awesomeness defined : hippiestyle

2010-02-09 @ 19:10:57
URL: http://sarasigurdson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0