when the power of love
overcomes the love of power
the world will know peace


ensam hemma
verkligen inte så kul som det låter

Vaknade halv 2 på eftermiddagen, för den där hostan som har plågat mig i veckor nu ligger och sover på dagarna men på nätterna... Då jävlar vaknar han igen.
Men jag ska se det på den ljusa sidan, nu är det iallafall inte så långt tills det är kväll igen!
Fast vad jag ska göra då, har jag inte heller bestämt.
Jag känner mig som en person som planerar mycket, men ändå sitter jag alltid här och har tappat bort allt jag skulle göra och hade planerat.
Diska var det, ja!
Men det kommer.

Gårkvällen var magisk.
Emma kom till mig så inhandlade vi pizza i massor och svullade tills magarna nästan sprängdes, bokstavligt.
Sen hade hon en awesome idé, att vi skulle kolla på the Prestige.
Helskum film tyckte jag, men jag limmade på leendet och kollade.
Och det är jag glad att jag gjorde idag, för den var grym.
Sådär helskumt grym.

Nejmen, nu måste jag ta mig i kragen och äta lite choklad!

TJING ☮

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0