HEY JOE


Hey Joe, where you goin' with that gun in your hand?
Hey Joe, I said where you goin' with that gun in your hand?

Alright. I'm goin down to shoot my old lady.
You know I caught her messin' around with another man.
Yeah! I'm goin' down to shoot my old lady.
You know I caught her messin' around with another man.

Huh! And that ain't too cool.


Sherlock igår var ju sådär ypperligt bra faktiskt. Magnus hade rätt i den saken.
Men jag varnar er, ni måste kolla hela tiden. Annars blir det bara en massa strul i skallen, och det vill man ikke.
Annars var kvällen jätte mysig.
Fick ju kolla på när Böte & Mange lagade romantisk middag till två söta bruttor, och det var ju en syn jag sent kommer glömma.. HEHE, nejdå dom var duktiga dom.
När jag och Ken kom hem blev det ju såklart puckelkollande, men inte förrän jag hade velat i 2 timmar ifall jag skulle ta mig en tur på söndagsdippan.
Och jag kan, med stolthet, säga att det blev en mysig hemmakväll med min pojkvän på alla hjärtans.
Tillskillnad från Annie.

Idag har varit en såndär super-onödig-typiskt-åreskitgymnasieskola dag.
Förutom längden där på slutet. Och det var just i slutet jag hamnade hela tiden, jag & Pippi.
Varför är alla snabbare än mig?
Men men, fint folk kommer sent. Det är bara så det är.

Fick sedan skjus av superlängdarn Magnus till min hippiegrotta.
Emma kom inte långt därefter och fick en kexchoklad, och då log hon i sisådär 1 timme kanske.
Emmaemma, du kan få en femma.

Nu ligger jag mest och drygskriver för jag väntar på att bussen ska gå och ta mig med blixt & dunder till Järpen.
Och förhoppningsvis en bra film och en varm säng, för det gillar jag.

Imorgon då, friluftsdag. Är det någonting man ska vara med på?
Hm, jodå. För jag vet att mina kära päron läser det här.
Hoho..
Men seriöst, fick precis veta att det blir skidåkning med Emma & Amanda och alla andra lyckliga därute.
Det ska bli sköj ska ni se.

Och Fredrik den pickilurven vann igår. Hur många gånger ska jag behöva säga grattis till den fjanten?
AWESOME.



Jag vill ha sommar, hamburgö & Haaks - det är väl inte för mycket att begära?
Söta föräldrar har jag ju redan liksom.

TJING ☮

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0