Oh darling


Who needs
love?
Who needs a heaven up above?
Who needs the clouds in the sky?

Who needs the rain?
Who needs somebody that can feel your pain?
Who needs the dissapointment of a telephone call?

Who needs the night?
The sacred hours
The fading light
Who needs the morning and the joy it brings?

Who needs joy?
Who needs a perfect girl or boy?
Who needs to draw that person near?

Who needs love?
Who needs a heaven up above?
Who needs all the arguments?
Who needs to be right?

BUT I JUST CAN'T GIVE UP WITHOUT A FIGHT

Who needs love? - Razorlight

Räktjofräs med ärtris med såntdär alkoholhaltigt vitt vin.
Á la Mia Stjernebystyle, det var mumsigt det!
18:10, det var då bussen tog mig & Annie ut på en färd. En färd som slutade väldigt tvärt i Järpen.
Och nu sitter jag här, efter en jävla massa räkor & ris och bara kollar på Annie när hon pratar med den där Muppin som förmodligen också kommer åka på en färd till Järpen.
Men då flyr jag fort som vinden till min underbare, för dom planerna dom har i kikaren vill inte jag vara här och skåda.

Jag ville bara kika in och ge er en yppeligt bra låt att lyssna på, där texten är det att fokusera på.
Och Sara, ja detta är en hint till dig. Ta till dig. NU.

Och jag ville bara säga hej till Emma också. Dig kommer jag se imorgon i fängelset?
Det hoppas jag.



Och mina söta pinglor.
Ni får vara med här, och bara vara sådär snygga.



TJINGELING ☮

 




Kommentarer
Postat av: matilda

GULLIG TJEJ <3

2010-02-16 @ 22:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0