take my breath away

arno swartzsjö & sara
arnoldo tvingade oss att lyssna på top gun låtarna, men det är najs.


Sitter på skolan här nu igen.
Och att det är roligt kan jag ju inte riktigt påstå, men jag är duktig iallafall. Eller?
Nu sitter jag mest och väntar på mattesnillet emma, som ska förse mig med mat. Eller iallafall ta med mig till matsalen och äta med mig.
Lasagne tror jag bestämt det blir faktiskt.

Min mamma kom hem igår också, med mängder av chokolade till moi och lillplutten. Det var uppskattat!
Och brun var hon också.. Som chokolade.
21.10 flydde jag min kos till Järpen där det vart sista 10 minutrarna av "Vinterspelen i Åre".
Hopplooost, tyckte jag. Men någon ärlig chans gav jag det kanske inte.
Sen kollade jag och Ken på en helt awesome film som alla ni där ute inte får missa!
Gamer hette den, och handlade om dömda brottslingar som fick en andra chans till frihet om dom stoppade in ett chip i hjärnan som gjorde att dom kunde styras som i ett dataspel av olika människor.
Och om dom klarar 30 strider så får man frihet. Typ.
Jag kan iallafall konstatera att jag inte är världens bästa på att förklara saker & ting.
Men huvudsaken är att jag förstår, resten får ni andra klura ut själva.



Nu blir jag snart GALEN om jag inte får mat.
Skogstokig. Emma? Were are you? GE MÄ!

TJING ☮

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0