The wild one, forever.



But then somethin' I saw in your eyes
Told me right away
That you were gonna have to be mine
The strangest feeling came over me down inside
No matter what it takes
I'll never get over how good it felt
When you finally held me
I will never regret baby
Those few hours linger on in my head forever

The wild one, forever - Tom Petty and The Heartbreakers

Helfestligkväll vart det igår faktiskt!
Åkte med Muni & Annie hem till henne, alltså till Järpen.
Sen fick trollet 7 minuter på sig att laga middag till oss, och det klarade han ju galant.
Pyttipanna och ägg vart det allt.

Singstar stod nästa på schemat, och det tyckte jag var kul.
Var så grymt länge sen jag och Annie körde en singstar kväll - och nu behövde jag verkligen få ut lite wailande.
Typ.

Vart lite öldrickande också, så mitt skriveri i förra inlägget brast ju rätt så fort.
Men så blir det ibland.
Sen kom superduper Maurice och hämtade mig och så väl hemma hos Ken var det curling.
Var helt 100 på att Sverige inte skulle ha en chans, men jag hade fel.
Hejja Sverige friskt humör.

Nu är klockan 11:12 och jag har varit vaken sen halv 10.
Kollade på Extreme home makeover, after the storm. Och ja, någon tår fälldes.
Jag har det bra.



kärlek KÄRLEK kärlek

TJING ☮




Kommentarer
Postat av: E

jag såg oxå extreme home makeover, kollade 5 minuter sen klarade jag inte mer. haha.

2010-02-27 @ 16:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0