WE ARE GOLDEN




Teenage dreams in a teenage circus
Running around like a clown on purpose
Who gives a damn about the family you come from?
NO givin' up when you're young and you want some


We are not what you think we are
We are golden, we are golden.




ETTHUNDRAFREAKIN DAGAR KVAR!!!!!!!!!!
Och det känns. Fy tusan, så in i bomben skönt är det.

Och med en jävla massa velande, som har gått utöver en del människor, förlåt Arnoldo.
Så kommer den firas med Emma.
Legen... WAIT FOR IT... dary!
Daimtårta står på schemat, sen är det ingen som kan stoppa oss.

Men jag måste ju bara påpeka att den där saken däruppe någonstans ovanför molnen som bestämmer vad det ska bli för väder i detta land måste ha gjort något fel.
-30 i februari? Så fel. Fel. Fel.
Fick iallafall med halvglatt humör, nä nu ljög jag, med halvtaskigt humör gå dom 2987 kilometer som det är från Ken till skolan imorse.
Och när jag kom fram så var hela jag vit som en eskimå. Och kall, som ja. Jag vet inte vad. Isbjörn kanske.

Men herreminjesus! Vilket humör jag och Emma har varit på idag.
Pepp, opepp, pepp, griniga, opepp, förbannade - ja, vi har nog gått igenom det mesta.

Nä, nu ska jag byta om från dom här tajta byxorna till något mer.. otajt.
Sen gittar jag bort till trollet & Annie.



jabba the hut & anna in the sky with diamonds

TJING ☮

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0