you're the reason I come home

RON POPE
Läste på amanda&matilda bloggen om denna låten, och den var ju awesome så jag var tvungen att lyssna på den några extra gånger.

Sitter nu på denna skola som är så älskad av alla.
Mest är jag less för den är så tom, funderar på ifall inte kommunen kan fixa lite ungdomar till denna gymnasieskola bara för att fylla ut korridorerna lite?
Det går nog inte, men det hade varit kul med lite nya ansikten. Eller lite ansikten överhuvudtaget.

Igårkväll kom miss Stjerneby förbi på ett besök, och mat ville hon också ha men när hon fick veta att det var vegetariskt var det inte lika uppskattat längre..
Sen bakade jag kladdkaka som hon iallafall åt en hel del av!
Muni kom sedan förbi vid 10 någongång, så satt han, jag, Annie och min lillelillelillebror och bara hängde & slängde med tékoppar i händerna.
Fredrik gick efter ett litet tag, han skulle ju egentligen bara lämna tillbaka min hårddisk som han snodde dom sista 10 avsnitten av seeker från, och då satt vi 3 kvar och kollade på bilder på min dator.
Där det finns miljardersmiljoner bilder.

Dagensläge då? Ja, bilden ska iallafall bli kul. Då får jag klippa och klistra i harmoniskstil.
Sen blir det kanske Erik Grönvall med Annie & co. Men vi får se, går ju inte att få något konkret svar från den tjejen just nu.
Annars ska jag sova. Min hjärna, kropp och hela jag behöver det just nu.
Jobb i helgen. Föööööööööörmodligen....

AJA! Nu går jag till bilden och leker hippielekar lite.
För vi har ju alla en liten hippie som bubblar upp inuti oss, när vi som minst anar det.



TJING ☮


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0