I'm a wild light blinding bright.


It's times like these you learn to live again.
It's times like these you give and give again.
It's times like these you learn to love again.
It's times like these time and time again.

I am a new day rising.
I'm a brand new sky.

Foo Fighters

Hejsvejs alla mina underbara!
Det är nu onsdagmorgon på denna studentvecka. Herreminjesus! Fort har det gått..
I måndags bestämde vi oss som sagt att käka en studentmiddag allehopa, på Werséns blev det.
Jag åt lammburgare och en Creme brúlé (eller hur det nu kan tänkas stavas), och det var ypperligt gött.
Vi traskade sedan vidare till Dalhboms där det blev fullrulle efter ett tag - Styrdans, sångskrikande, ja allt möjligt.




TACK alla för en kväll jag aldrig kommer glömma.

Igår, tisdagen, var det inte mycket på schemat men ändå så pass mycket så jag kunde göra mig själv överstressad.
Tog bussen, i strålande sol måste jag tillägga, till Järpen kring hmm.. ett kanske. Satte mig på Sarolla och tog mig en kebabtallrik tillsammans med fyllehrarna. 
Sen kring tre gick jag neråt mot bryggorna och la mig på en bänk i ett rum, och fick min rygg knäckt och knådad i alla olika vinklar och vrår. 
Jag är inte riktigt en stor fantast av att knäcka ryggen och höra hur saker ploppar men inte veta riktigt vad det är, men jag ska säga er att nu är min rygg rak, min höft är inte sne längre och mina axlar böjs inte frammåt som om jag vore quasimodo. Så tack och bock till Arne som gjorde mig hel igen!

Nästa på schemat var skiva i Såå, men innan det så var det gräsmattehäng hemma hos mig med tre öldrickande pojkar och en körande pojkvän. Sommar är verkligen här nu!
Åkte till campingen kring 21, och då var fyllan och den extremt höga musiken ett faktum.
Jag klarade inte mer än en timme kanske med mitt kära huvud, men jag tror verkligen att ni andra fick en höjdarkväll med allt som nu ingår i det.


Nu ser jag här utanför alla mina fönster att solen kikar fram..... YEEEEEEEESS!
Idag har jag inte så stor koll vad som händer, mer än att jag måste till Kicks. 
Och, och! Amanda, Spettan, fyller ju hela ett-år-innan-systemet idag.
Så det blir någotslags firande för henne också, solklart.

TJINGEN ☮

 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0