Love lost, such a cost.



Live alone in a paradise, that makes me think of two.

I need someone to love me the whole day through.
Ah, one look in my eyes and you can tell that's true.

Run around the same old town.
Doesn't mean that much to me to mean that much to you.

I've been first and last, look at how the time goes past.
But I'm all alone at last rolling home to you.


Old man look at my life,
I'm a lot like you were.

Old man - Neil Young

Fick världens sug att kolla på Lords Of Dogtown från ingenstans.
 Kan bli så ibland, när det är en såndär awesome film.

Vad har nu hänt då mina vänner?
Måste börja med att rekommendera en film: Law Abiding Citizen. Gerard Butler i huvudrollen, och det är ju eyecandy det! En riktig pudding.
Lördagen spenderades i solskenet (SOLKLART) ute i backen med Annsan.
Vart mycket fika, mat och en jävla massa turister. Anar att det blir så när man bor på en turistort.
Blev snöblinda lite här och där, så vi såg nog ut som turister vi med när jag tänker efter.
Speciellt när Annie stannade mitt i störtloppet för att väcka sina sovande fötter med lite kanin hopp...
Efter skidåkningen drog afterskin alldeles för mycket, vi var ju tvungna att göra det till en riktig skiddag med allt det innebär.
Dippan var vårat ställe, Fjällgården var första valet men med den massiva mängden skidor som hängde utanför redan vid 2 så tänkte vi om snabbare än blixten.
Vart någon shot, lite ölande och en hejdundrandes massa sjungande! Grett som fanken.

Ruschade hem och hoppade in i duschen, kläderna bara flög på sen hoppade jag och Emman på bussen till Järpen.
Magnus & Rikard kom och hämtade oss på macken sen vart det flingätande och vindrickande hos Kenen & Fredriko.
Casa Morris stod näst på schemat, men det vart inte ett så värst långt stopp där.
Beef & Dippan, eller ja Beefalo vart iallafall mitt och Magnus stopp under kvällen.
Sen får vi ju inte glömma kebaben.

Efter lite strulerier vart det tillslut Järpen som lockade mest. Dock så somnade både jag & Fredrik i bilen, så vi gick hem och däckade medans Ken fortsatte ränna runt.
Alltsomallt en jävla rolig kväll! Tack & bock till alla som medverkade.

Nu känns det verkligen att lovet har börjat. HALLELUJAH! Det behövdes.
Ingen skola imorgon och det ska bli så skönt.
Inga planer för lovet heller för den delen.. Tips?

Ikväll verkar det som det blir häng i Järpen, så ingen dippo för min del.
Men man ska aldrig säga aldrig, som jag en gång lärde mig.
Bara Ken slutar snarka därute i soffan någongång kan det nog bli en mysig kväll skulle jag tro.



Och du din stollepäre! Ingen Anton såg jag igår..
MEN hade så himla bra i din storstad. Glöm inte bort mig bara, härute på landet.



Blubb blubb blubb..
Ibland vill jag bara vara sådär minitjock med killfrilla.

TJING ☮

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0