No, it ain't so neat to admit defeat.


And daddy doesn't understand it,
he always said she was good as gold.
And he can see no reasons.
'Cause there are
no reasons.
With the problems and the how's and why's.

Tell me why I don't like mondays?
- Boomtown Rats



Sist ni där ute i friheten hörde någonting från mig satt jag hemma hos Kenen & Rothen tror jag bestämt.
Då var det största frågan vad vi skulle göra i fredags, och nu när hela helgen är över så har jag inte det problemet längre.
Det blev som sagt 300 med alla snygga hunkar som skuttade omkring med inte ens en liten ynka tråd på kroppen.
Förutom manteln och skinnjalingarna - MUMSFILIBABBA!
Innan det vart det kaffe drickande och skitsnack på Gården med grabbarna grus.
Det var ju ett bra tag sen jag hängde där måste jag säga, för jag har då inget minne av att det var invaderat av norska fjortisar?
Nä, dom hade bara ockuperat Gården för helgen. Skola typ.

I lördags var det äntligen dax för rensandet av gökboet som jag älskade så.
Varför jag såg fram emot det förstår jag inte nu i efterhand faktiskt, 3 timmars sittning.
Vart ju nästan sittsår där, men not to worry! Jag har stenstjärt.
Åkte med i raggarbilen till Järpen och där däckade jag direkt. Fan vad trött jag är hela tiden.
Vaknade av att Fredriks kött luktade rökt stekt apa, och att han sprang runt och sjöng Lady Gaga.
Ser visst ut som henne nu i hans ögon, önskedrömmare.
Mat och skratt och hundpromenix.
Sen.. Sen! TP, kaffe, chips, men in black, jäkla Sverige frågor, påskgodis, wiiiie och nattmössan på.
Det var min lördagskväll mer eller mindre.

Dagens aktivitet gick mest ut på att jobba i 8 timmar. När det var strålande sol utomhus.
Var redan på dåligt humör för att jobba kvällen innan och stekheten + solen gjorde inte riktigt saken bättre.
Om det är någonting som jag ogillar starkt är det att jobba när man verkligen inte är på humör.
Känns som man är världens värsta människa och att alla tycker att man är dryg.
Nästa gång ska jag ta något pepprus. Vill inte göra om den här dagen igen.

Den magiska soffan gjorde sina tricks ikväll också, både Ken och Emma var som snarkande däckade sälar.
Fast inte innan det vart pizza och svenska hollywoodfruar.
Maria M är min tjej det. Wonderbar!

Alla ni glada på neonpartyt på Dippan...
Nu går jag och lägger mig, och jag kommer då inte vara bakis imorgon.
Tji fick ni!



life is not the breaths you take
it's the moments that take your breath away

TJING ☮


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0