If winter ends


but I fell for the promise of a life with a purpose but I know that that's impossible now
and so I drink to stay warm and to kill selected memories cause I just can't think anymore about that

because if I can't learn to make myself feel better
how can I expect anyone else to give a shit?

and I scream for the sunlight
or a car to take me anywhere
just get me passed this dead and eternal snow

and if the perfect spring is waiting somewhere
just take me there
it's gonna be alright

If winter ends - Bright Eyes

Jag vet inte om det är att det just är vecka 9 eller om jag bara är grymt, enormt skit less på snön.
Men nu får gärna våren komma lite fortare, eller väldigt mycket fortare.

Kom nyss hem från backen efter en, enormt kort, halvdag i backen med Emman. 
Och jag måste slinka in med att jag fick på mig mina pjäxor på första försöket, WIHO. Så skönt.
Sen hann vi med att klaga på alla jävla stockholmare som låg och släpade runt i backarna, äta ypperligt bra hamburgare, se Jonas bryta benet och spotta tuggummi i håret.
Alltsomallt en rolig skiddag! Men blåste gjorde det, uppe där på toppen.

Veckan som kommer nu är ju säsongs-starts-vecka på alla kanaler på tvapparaten, och det kan man ju inte mer än gilla.
Så jag och Ken bänkade oss i min britssoffa och kollade på Guldfeber med Erik & Mackan och Boston Teaparty med Filip & Fredrik.
Och oavsett om man kan jämföra dom eller inte, så är Filip & Fredrik mina killar. Underbara!
Hotellpraktiken kommer jag leva på länge nu.
Sen vart det ett spännande Criminal Minds avsnitt också, innan sängen kallade. 

Måste bara slinka in här igen med att Bright Eyes är nu utav en favvo, och allt tack går till Sarasnutt.
Hon som är sådär genomskinligt grönsjuk. Krya på dig nu pluppan!

Om jag nu någon gång tar mig in i duschen, vilket måste hända.
Känner mig som en sliskig zombie av någon anledning.
Jaja, iallafall när jag har duschat bär kosen till Järpen och förhoppningsvis middag.
Har ätit mer än allt idag, men hungrig är jag ändå.

April 2009 - mamma Agges 30 års firande.
Det var grejjer det!

TJING ☮


Kommentarer
Postat av: terese

nej anna, fredrik är minminmin ! ;)



jag saknar dig ! <3

2010-03-03 @ 10:52:51
URL: http://tesssires.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0