Well I'll do anything in this godalmighty world.



Baby let me follow you down, baby let me follow you down
Well I'll do anything in this godalmighty world
If you just let me follow you down.

Bob, my man.

Tjenixen alla glada där ute i vårat avlånga land.
Emma pikade på för några minuter sen att det var länge sen jag uppdaterade den-här-såkallade-bloggen..
Och ja, det kaske det var också.

Jag har iallafall fått en ny favorit sysselsättning: Domino.
Ken & Basse fick mig in i prickvärlden, och nu kan jag inte sluta.
If you start me up, I'll never stop som Mick Jagger hade sagt.
Iallafall så är det ett roligt tidsfördriv. Om man vinner över sin pojkvän som slänger bricker runt sig när det är "ödet" som inte gör att han vinner.
Hehe, nä han är allt bra duktig han.

Solen har börjat bli en efterhängsen vän till oss häruppe i norr nu, och det känns ju sådär underbart.
Emman ville ha en vän att svänga runt i backarna med och det skulle jag ju egentligen inte tackat nej till..
Men den där naturkunskapen som producerar en stor klump i magen mer för varje dag kan inte hållas mer, sen ska jag ju harmonimåla lite på bilden också.

Och ni därute i fjällvärlden, på lördag blir det rajtantajtan!
Så sant.



Nu sitter jag här i min ensamhet med spettans, eller Amandas menade jag, iallafall hennes dator i min ägo.
Och nu får ni inte tro att jag hittar på något fuffens.

NÄMEN! Glömde ju helt säga att jag har fått en ny soffa!
En såndär ypperligt bra och helt underligt skön en. En riktig sköning.
Och allt tack går till min konkande och stönande pojkvän som fick gå igenom en del för att få hem den till hippiegrottan.
Puss påre.

TJING ☮


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Gumman, jag saknar dig till tusen! Hade varit så roligt att träffas innan studenten!<3

2010-03-04 @ 12:07:25
URL: http://nathaliekallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0