For what it's worth it was worth all the while.


Time grabs you by the wrist directs you where to go.

It's something unpredictable.
But in the end is right.
I hope you had the time of your life.

Grön dag.

Och idag är det faktiskt en väldigt grön dag nu när jag tänker efter, det är blommor och blomstrande träd överallt nu och det känns faktiskt som det är vår. Sommar tycker jag då inte nu när man kan blåsa bort bara man öppnar dörren, och det är nästan så vinterjackan skulle åkt på igen. Eller nä, så är det ju inte.
Ändå så har jag trotsat stormen en sväng och tagit mig en promenad, och en break i pluggandet för den delen.
Skönt en stund, sen började blåsten gå mig på nerverna och jag planterade mig i soffan igen.

Jag måste faktiskt erkänna att jag har fuskat idag, känner mig hemsk lite sådär.
Kollade på dom två sista avsnitten av Greys på säsong 6. Och fyvale! Det var inte kul.
Alltid något dramatiskt slut, men alltid lyckligt. Hm. När ska actionen börja ta fart?

Nu börjar det verkligen krypa under huden på mig måste jag säga.
Avundsjukan som jag känner mot Miss Sigurdsson är inte nådig, jag hade kunnat kapa av lilltån för att få vara i Hong Kong och leka apa med henne just nu.. Men livet är inte orättvist, jag kommer få min chans.
Men nu vet du att jag tänker på dig gumman, även om det är hattankar för tillfället. Hehe...



Jag är sådär lyckligt glad! Allt kommer bli finnemang och idag är alla bäst.

Kanske ska ta och berätta vad som händer här framöver, fast jag har egentligen ingen aning.
Ikväll ska jag bege mig bort mot Nybovägen och Emman för att kolla på när dom klär ut sig i 70tals tema och förar.. Känner en klump i magen över att jag inte joinar. 70tal är lite min grej, men men.
Jag är en hippie på daglig basis så jag låter dom ha den här kvällen för sig själv.
Sen måste jag vila huvudet tills på torsdag då dom hoppetossande hrarna tar studenten, hade tänkt försökt slinka in på efterinsläppet på Tottebo. Med biljett dock, så så mycket slinkande kanske det inte blir.
Dagarna efter det, framtiden. Ja, vad händer då? Jag är på vad som än händer.

Ser framemot Smögen på midsommar! Har varit fast häruppe i norr, vilket har varit kul det också, eller i Turkiet dom senaste 17 midsommrarna så det ska bli skoj med en riktig svenne midsommar.
Oavsett väder och company, så kommer det bli ypperligt ypperligt!

Nämenvettuvad! Nu ska jag hoppa in i duschen och kika ifall Emma har kört på en elg på vägen.

TJING ☮

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0