We never change, do we?


I want to live life, and never be crue.
And I want to live life, and be good to you.
I want to fly, and never come down.

Oh, and I don't have a soul to save.
Yes, and I sin every single day.
So I want to live in a wooden house where making more friends would be easy.
I want to live where the sun comes out.

Coldplay. Men förhoppningsvis kunde ni lista ut det själva.

Hur länge jag har varit borta nu vill jag inte ens gå in på.. Men för stunden är jag tillbaka!
Vad som har hänt under dom senaste veckorna är mer eller mindre ingenting faktiskt. Sad but true.
Min hjärnskakning har inte försvunnit helt ännu, vilket rent ut sagt är ett helvete.
Men någon deppig liten fjärt tänker jag inte vara för det, och ber om ursäkt till alla nära & kära som har fått en del skit på sig pågrund av min arma hjärna. Skolan har ju inte tågat frammåt, men det är okej.
Doktorn säger att jag inte ska koncentrera mig på saker och ting, så då får skolan vänta.
För vad är viktigast egentligen. Ett helt, fungerande huvud eller skruttskolan?
Jag röstade på huvudet, och det vann.

Nu är det inte länge tills friheten står och knackar på dörren och det tror jag alla känner på sig, även om vädret inte är på våran sida.
Men vad är det dom kloka brukar säga? Efter regn kommer sol? Ett kallt maj, en varm sommar?
Peppar, peppar ta i trä på att studenten blir mer än awesome. Vilket kommer vara svårt för lite pissväder att förstöra ioförsig.

Jag måste ju iallafall få in här någonstans i min plottriga text att jag har vårstädat till 3000.
Skrubbat varje liten vrå, ugnen, toan - ja, tillochmed under sängen.
Så denna text är till för att ni ska vara stolt över mig! Eller iallafall för att visa att jag är stolt över mig själv.

Ikväll vart det äntligen biokollande! Iron man 2 stod på schemat, och jag vill bara säga: SE DEN.
Robert Downey Jr är ju smoookin'.
Frasses i Krokom var också någonting jag fick uppleva ikväll. Vart nästan tvång på det, för min käre pojkvän har tjatat hål i huvet på mig hur bra det är där. Och bra var det, men pappas hamburgare är ändå bäst.

Bal imorgon också. Och ingen kommer ha snyggare baldejt än mig, så don't even try.
Emman och jag ska ut och breaka lite hearts och bara vara extremt, ypperligt bäst - som bara vi kan.
Sen måste jag tacka & buga till Annien som lånar ut sin finfina klänning till mig.
Hoppas på att regnet inte kommer och förstör den.
Men som sagt, allt klär en skönhet. Så oavsett om jag ser ut som en blöt liten blommig gumma, så kommer jag ändå vara snygg.

Nämen nu ni! Nu blir det läsa så det blir över i veckor för er som orkar läsa min blogg.
Vill bara slinka in en gång till här på snedden...
Måste ge en vink till min underbare pojkvän som står vid mig i ur & skur, även om jag är ett litet monster under sängen. Vilket ibland faktiskt är det värsta som finns.



Men alltså. Hur mumsig är inte han på en skala?

TJINGELING ☮

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0