Just don't fall recklessly,headlessly in love with me.

GLADARE ÄN THORD!
... För er som aldrig har fattat det där med Thord, så finns det ett afterski band som heter Smalare än Thord.
Och då tänkte jag "man kan ju säga allt med Thord". Nu vet ni.

Arbetsintervjun gick superduperbuperhjuuper bra igår, och om allt går som det ska (peppar peppar) så har jag jobb hela vintern från december!!!!!! Whoooppp. Jag är allt bra glad jag nu.

Sen är det sol också, lägenheten är (realativt) städad, disk&tvättmaskinerna är igång och tvättstugan är städad.
Skööning! Också är jag helt oventandes vad kvällen kommer erbjuda, Elina bokade mig i tisdags så får se hur det går med det. Vad som än händer så kommer det bli bra. Så ska vi måla köksluckorna i helgen.
Snart slipper vi pissäckelrååsa och får ferrariröd.

Igår hängde vi lite med Madelene som åker till Filiiiippinerna på söndag, dock så var vi tvungen att säga hejdå igår för den lilla pinglan skulle ner till Gävle och fiesta lite innan hon åker iväg i sisådär 129928377 00 månader, eller 3.
www.amandaomadelene.blogg.se är deras blogg, och om ni vill läsa om underliga äventyr i helt kokoländer är detta något för er!

Nä, nu ni! Jag orkar inte sitta här längre. Duschen väntar!

TJIONHG ☮

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0