Don't go for second best baby, put your love to the test.

Glee är verkligen en ny favvo, helt underbart (gåshudsproducerande) musikalliknande dansserie.
Började i förrförrförrgår och nu är snart säsong ett färdigtittat. Dock så måste jag vänta ända tills den 21 för att få se fortsättningen.... Men det är det värt.

Östersund iförrgår med Emmy var väldigt trevligt och jag hittade allt nästan allt jag skulle hitta.
Sol, donken, donuts och en massa snack med en gammal vän - PERRFA.
Sen på kvällen vart det fullt hus här hemma i lägenheten (asusual), när jag egentligen bara kände för att mysa ner mig i soffan helt själv framför lite modern family. Well well, what to do.
Somnade rätt så fort i en quasimodo (ringaren i notredam) mongolojditliknade ställning i ena fotöljen medans killarna kollade på den där nya svincoola filmen med alla astuffa (dinosaurie) gamla gubbar.
The expendables tror jag den heter. Och blodig var den allt.

Igår under dagen kände jag att (YES) nu skulle jag äntligen få göra ingenting, och vem är inte bättre att göra ingenting med än Magnus.
Så vi tog spurtbilen ner till Konsum och handlade lite paj, godis och chips och sen ploppade vi in i Cujo i xboxet.
Lite sisådär va, inte så hemskt blodigt. Eller, ja hunden var ju blodig & lortig mest hela tiden.
Sen satt vi och halvsovsnackade till Lina kom & berättade om sin händelserika dag, under tiden vi hade gjort absolut ingenting (lärt oss viktig fakta om rabies) så hade hon cyklat 14 kilometer. Tjockisvarning på oss.
Under kvällen hände väl ingenting alls.

Fredag nu då. Vad att göra? Ken står och hugger kycklingen i bitar för vi ska äta någon tjofräs och dricka lite vin i våra nya vinglas. Men sen då, ja det får någon annan bestämma för oss tror jag. Alla andra verkar bara vilja supa ute på Åre krogarna, och det vill ioförsig jag också men ikke det ikke. Ingen ork, bara lust.
Tänk om man hade gjort så förra hösten, bara gått på orken. Då hade jag varit rik nu.

Hursom så blir det nog tillräckligt med partaj den här helgen för imorgon ska vi på 50års firande (igen).
Spännande tycker jag, kanske får träffa lite nyare (dock äldre, men vad gör det) ansikten.

Sitter också och smsar med min kära partyprissa som befinner sig uppe i Umeå (vilket hon kommer göra dom närmaste 4 åren), och där verkar det vara full rulle... Kräfskiva utan kräftor lät som en höjdare!
Nämen nu är det bara att peppa inför nästa helg så hon tar med sig festen till oss för en riktig höjdarkväll! (LÖRDAGEN DEN 18 SEPTEMBER) Bara så ni vet. Måste ju dricka oss fulla så vi kommer på vad vi ska rösta dagen efter. Nejdå, det gör man under nästa vecka med vett i huvudet!

Här hade jag tänkt ladda upp en awesome bild på mig och Emman men ikke det ikke.
Bloggmuppmongo.se ville inte det för tillfället, så jag får helt enkelt skriva såhär:
PUSS MITT MONGO! (tjifickdu som inte får testa våra nya vinglas)

TJING ☮




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0