Well, she's walking through the clouds with a circus mind. That's running wild.

Vaknade för en sväng sen av min käre pappa som ringde och frågade om jag ville jobba söndag.
Allt var täppt och förjävligt, huvudet bang bang bangade och jag ville bara lägga mig under täcket och hoppas på att nagiala (bröderna lejonhjärta) är bättre än den här världen. Men det gjorde jag ikke!
För på söndag är jag ju inte sjuk längre (PEPPAR PEPPAR) så det är klart jag jobbar då.

Mycket sjukling inlägg från mitt håll nu, dock så måste jag ta till mitt försvar att jag har inte så mycket mer att göra än att blogga nu när mina öron är påväg att täppas igen for life. Men jag säger som min söta vän Sara -
Det kunde ha varit mycket värre.
Just därför känner jag för att ta en tripp till Åre och hälsa på Pappa uppe på jobbet eller helt enkelt bara få lite luft i mitt luftsystem (som har klarat sig på lägenhetesluft fööööör länge).

Dock så kom jag utanför lägenheten igår - När vi gick från & till bilen när vi åkte till Konsum... HMF.
Annie kom förbi en sväng igår också, vilket alltid är uppskattat! Åt lite Kengjorda hamburgare och sen lite Annieköpt glass och bara snackade om allt och alltingen.

GAAAAAAH..... Klockan är 11:10 och jag måste ta mig ur mitt (underbart blåa) täcke och känna att jag lever lite. Sen måste jag ju rösta också! På min kära moster som absolut ska få min röst, och era också hoppas jag.
Kollar också lite grann på VMA som jag har gjort dom närmaste dagarna nu, alltid lika kul. Tills man har sett det femtielva gånger och det börjar bli lite tjötigt. (HEHE)

Äta bör man annars dör man - Frukost är något min mage måste få knapra på nu!

TJING ☮

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0