Sleep don't visit, so I choke on sun.


And the days blur into one.
And the backs of my eyes hum with things I've never done.
Was never much, but we made the most.
Welcome Home.

Welcome home, son - Radical Face
repeat repeat


Klockan är 06:57.
Och jag vet inte riktigt vad jag ska göra fram tills klockan 9.... Hm.
Anledningen att jag var uppe med tuppen var för min käre pojkvän skulle upp och jobba, och jag fick (så snäll & bäst som jag är) lova att jag skulle få upp honom nu på morgonen om han skulle komma och joina mig i sömnen inatt.
Det var ett löfte jag verkligen var osäker på om jag skulle kunna hålla, då jag har sovit dåligt som en eskimå dom senaste 14 dagarna. Och att det ringde fyllepojkar hjälpte inte riktigt.
Men men, uppe var jag! Och han kom iväg och alla är goa och glada.

Idag är det thursdage, och hrarna tar studenten. En vecka innan oss känns lite fubbigt, men men.
Igårkväll bestämde jag mig för att det här är ingenting jag ska missa, så jag ska joina Emman och kring 10 ska vi åka i racerbilen till Duveds Kyrka och kolla på Linnen & Matildan och alla de andra sjunga och springa och flakåka.
Sedan.. Resten av dagen ska jag försöka få klart mera av de resterande uppgifterna, och jag hoppas och ber till gudarna eller ödet eller whatever att mitt huvud inte sätter mera spärrar.
Börjar bli lite små deprimerad nu när det aldrig går över, men nada to do. Just live with it.

Ikväll ska jag hem till min sessa och äta middag med en massa fina tjejer, och sen kring 10 ska vi bege oss mot Tottebo och den "bästa studentfesten". Den ska bli ruuligt, dock så har jag och mitt huvud come to an agreement att om jag är nykter hela kvällen så slutar den göra ont. Får hoppas på det då.
Men jag tror faktiskt att det kommer bli finnemang ändå, dom andra kommer dricka tillräckligt så det blir över anar jag.

JUSTE! Nu är det bokat och klart sa min söta mamma igår. 14 juni flyger familjen Sätherberg till Cypern.
Ååh, jag längtar så jag spricker. Och så hinner jag komma hem kring 4 dagar innan vi ändrar pick & packet till Smögen och midsommar. Och att Emman ska följa med på håller jag alla tummar jag har för.

Så nu vill jag gratulera hrarna att dom klarade 3 år och att.. Ja, dom tar studenten!
Sen måste jag bara skicka kärlek till min fina familj som är bäst.



Fining - Äntligen!

TJING ☮



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0