Someday. I shall be released.

Tjenis penisar!

Lite små baugis idag då, men inte så hemskt mycket änsålänge (ppeeeppaaarr)...
Asroli kväll igår! Firade fina Emma Rårres 20års dag, och huvvaligen va vi firade. Dahlboms var stället, och dit går jag nog aldrig igen. Jag vet inte vad det är men jag är inte så stort fan av Dahlboms, tror att det är musiken (sucki) och att man sitter som en mupp vart man än sitter.

Jajajaja, nog med dösnack! Nu kör jag den andra på min lista: Min första kärlek.

Som ni alla redan kan lista ut så är ju Toffe min första mänskliga kärlek (haha, vad fel det lät).
Men jag hade inte tänkt prata om det (skriva mena ja ju), utan min första musik kärlek: Peter Jöback.
Haha, nä nu lägger jag ner.
Okej, om man bortser från när jag var pytteliten och inte visste vad bra musik var så var min första musikkärlek Johnny Cash. Såklart så fastnade jag för den äldsta delen av hans musiiic: 50-60talet. Innan allt vart "JEEESUUUS JEEEESSUUUSSS GUUSCHEE", och bara var bra och inte allt för komplicerat. Att läsa om hans liv kan jag göra hundraelvatusenmiljarder gånger om och det blir bara bättre för varje gång.
Han var verkligen en man som jag hade velat haft för mig själv, då hade han fått sitta med sin gitarr överallt och (på mitt komando) spela alla godingarna.
Åh, det hade varit underbart. Amazing.



Jag & du. Du & jag. Johnny I hardly knew ya.

Nu ska jag duscheeeee - och väcka min andra kärlek, Knenen.

TJINNNG ☮


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0