IKO IKO IKO.

Jag vet faktiskt inte riktigt vilken dag det är idag. Tisdag eller onsdag gissar jag på?
Hmm.
Idag har varit en jävligt bra dag i Minimiss Sätherbergs liv iallafall - Har hunnit med att diska, tvätta, sätta upp tavlor, gardiner, dvdhylla och sorterat ut 3 eller 5 kartonger så det är mindre röt i lägenheten.
Vilket innebär: PUH! Skönt som fen.
Sen har jag också hunnit med 2 promenader ner till Konsumen i solen, en själv och en med Paddan & Knenen. Träffade förövrigt min lillelillelillebroder, Friman & Blomman. " DU KAN VARA DESSERT" - Lika kul varje gång.

Nu sitter jag med min favorit i knät (miniturkosaawesomedator) och kollar på när fiddynitty Patrik spelar piratspel iklädd en wrestlingmask och nu kom min andra favvo (aka pojkvän) och satte sig bredvid mig för att pilla lite på mina ben. Varför vet jag ej.
Snart blir det middag, någon kycklinggrej med inspiration från den läskiga mannen med volvon & snöslungan (pappa alltså) och min mage kurrar! Fast det kan ju också vara efter Tiramisun som väntar på mig i kylskåpet.
Mumma.

Senare ikväll (halv 10 prick) blir det rysartime hemma hos Maurice. Någon ny asbra skräckis hörde jag, så någon sömn ikväll kan jag ej räkna med. Blir nog lite Glee inatt igen. AWESOME.

Imorgon ska jag till min käre nuvarande östersundsvän Emmy i just Östersund (haha, där fick jag till det).
Det ska bli skoj, var ju ett tag sen nu! Och så blir det en sväng på stan för att köpa det vi missade på IKEA.



Här är då jag och Emmy - För ca 3 (!!!!!) år sedan. Jävlar anamma vad tiden rullar iväg!
Nu har jag flyttat till hennes hemby & hon har tagit det stora (lilla) steget och blivit storstadsbo.
Nämen vettu vad mina glada! Nu blir det middagen med den galne mannen & wrestling mannen.

TJING ☮


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0