I'm ridin on hells hot flames comin' up from below.


Far from below – how high can we go?

To all the love I lost – Hey, just tryin' to play boss.
To all those friends I hurt – I treated em' like dirt.
And all those words I spewed – Nothin' sacred, nothing true!

Edward Sharpe & The Magnetic Zeros.



Jadu.. Märkte nu att det var ett tag sen jag skrev en uppdate i mitt liv.
Och vad har nu hänt då? Jo, jag har jobbat varje vecka sen jag sist skravlade ner ett livstecken.
Men det har varit skönt faktiskt, pengarna rullade in och så har det ju varit pissväder i alltid så kalla Åre så några sommardagar har jag inte riktigt missat.
Har hunnit med sommarfesten på Eagles, en sväng på både Stråket & Fäviken, Motorkultur - Och Kroatien med min käre pojkvän uppe på allt!

Annars så.
Emman har bestämt sig för att gå sån där högskola i Umeå, och flyttar redan nästa vecka.
Kul för henne. Eller INTE. Hon kommer sakna mig för mycket, I can feel it. Eller ja, hon kommer förmodligen sakna Åre för mycket.

Jag då - Jobbet för vintern är färdigbokat, och iochmed det släppte en stor bumling från mina axlar.
Kommer nu överleva vintern också!
Kände för någon vecka sen att jag ville ta tag i mitt liv och känna mig lite vuxen, dock så känns det som det aldrig kommer hända. Inte på riktigt.
Det här året skulle egetligen ha varit det värsta året hittills om man kollar på vad som har hänt.
Men ikke det nikke, det slutade med att vara ett av dom bästa någonsin.
PEPPAR PEPPAR - Året är ju faktiskt inte slut än.
Det jag menade med dom övre raderna är att när trean tog slut flyttar ju alla, startar sina egna liv.
Egentligen inget stort, men jag överdriver ju allt i mitt huvud så för mig är det ganska stort.
Hjärnskakning på det gjorde ju ingenting bättre.
Men som sagt, vem är jag att klaga när allt slutade så underbart bra i slutändan. (pepparpeppar)

Hursom, det jag gjorde för att känna mig vuxen och stor var att tvinga med min käre pojkvän att åka med mig till stan och köpa en turkos minidator till mig. Vuxenpoäng? Nä, men den är snygg.
Man ska ju vara liten så länge man kan, och jag kan nog mjölka ur några år till innan jag verkligen måste bli vuxen.


                          
                                         ♥

Nu blir det att tjata på Emman tills hon kommer hit och säger hej till mig.

TJINGEN ☮


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0