Childhood living is easy to do

I know I dreamed you a sin and a lie
I have my freedom but I dont have much time
Faith has been broken, tears must be cried
Lets do some living after we die

Wild horses - Rolling Stones

Annie Stjerneby. Stolligare tjej får man ju leta i alla världens vrån efter.
Men kul kan man allt ha med henne! Vart kebab på stormen, mitt nya smeknamn på stormköket.
Är så enormt mycket lättare att skriva på mobilen.
Sen vart det några svängar på skutan, men jag tappade hörseln hela tiden. Och hittat den har jag inte gjort.
Men lundsrappet ska jag säga er, där såg man inte ett skit. Snöblind såfort man bara kollade ner för branten.
Så nu är jag alltså döv och blind. Men annars, en jävligt najs dag.
+ så köpte jag en såndär ypperligt najs tröja också. En randig en.
Luktande av parfymer drog jag med Annie på en sväng där, men någon sån köpte jag inte. Än iallafall.

Jag har kommit fram till en sak idag.
Min talang att förklara saker så där svinigt dåligt kanske måste gå mot sitt slut snart.
Så jag ska nog skriva in mig på en sån där förklara-allting-så-folk-inte-tror-du-är-helweird-kurs snart.
Då kanske folk börjar lyssna på mina awesome historier om saker och ting, istället för att låtsas göra det.

Nudå, klockan är 16:43.
Och jag lär ju styra mina steg mot Järpen ikväll igen. Jag gillar ju faktiskt Järpen. Sådär på kvällskvisten.
Bara Annie tar tummen ur röven och ringer mig inom snar framtid, så jag har ett mål.
För om jag inte har ett mål att se framemot så kommer jag aldrig komma in i duschen.
Och då kommer jag med stor sannolikhet fastna i soffan.



Jag vill ha vår. Känner på mig att just våren som kommer är en såndär bra en.
SEN! Så vill jag ha utgång från casa woodstock med alla godingar.
Kolla in denna söta bruttas blogg, som hon delar med en annan söt brutta.
Båda är inkluderat i godingarna.

http://atraccion.blogg.se/  
Den är allt awesome.

Nu kommer hondendär Annie.

TJING ☮





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0