Desperate for changing. Starving for truth.


I'm falling even more in love with you
Letting go of all I've held on to
I'm standing here until you make me move
I'm hanging by a moment here with you

Hanging by a moment - LIFEHOUSE

Emma, tänker på dig nu.
Försov mig imorse, inte så hemskt ovanligt kanske? Stensov igenom 11 larm och två samtal från Sara.
Vaknade av Annies ljuva stämma. Måste ha vetat omedevetet att jag skulle få smisk ifall jag inte vaknade när hon ringde.
Sköts upp som ett skott från sängen och sprang iväg till bussen, där Emma stod och väntade.
Spanskan gick sådär skit bra, förutom en mening. Estoy segura de que.. Vad är det liksom?

Sitter nu med alla sp & nv nördar i bibblan. Och vad gör vi? Sprutar runt med min piggelinparfym.
Då luktar det iallafall gott.
Banan är ett pucko. En riktigt liten härmapa, här bredvid mig.

Och vad händer i framtiden då?
Naturkunskap först. Sen förhoppningsvis fika på Bahnof, om nu Annie tar tummen ur röven igen och vaknar eller svarar när jag ringer.
Sen ikväll blir det plugg, tror jag iallafall. Men vem vet? Jag är öppen för förslag.



GE MÄ JULLAN.
Stockholm & sol.

TJINGSKOLELING ☮





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0