eighteen and life you know

ÅHÅHÅHÅHÅHHÅÅ

Jag kan nu ärligt säga att jag har fastnat i idolträsket.
Erik vart ju sisådär 10000,0000 gånger bättre när man hade sett han live.
Men men, är man söt så är man.

Åt middag med mina kära päron förut, var inte lika awesome middag som Bygget igår, men pappa gör ändå magnifikt god mat. Undra hur länge jag kommer tjata om byggetmaten? Känns redan uttjatat.
Det jag skulle komma fram till var att det var mysigt. Gjorde mamma aviss för jag såg Erik på relativt nära håll.
Men tji fick hon. Åka till ett avlägset land med svinigt bra skidåkning måste ju bestraffas.

Sedan blev det utgång med vovven.
Han är ju en fin-i-kanten-vovve den där Empe, så han lessnade ganska snabbt på utbudet av pumor i Åre.
Nej, men nu ska jag sluta sitta och fjantskämta med mig själv.
Är verkligen inte lika kul när ingen finns här som kan idiotförklara mig.

Cougar town stod nästa på schemat.
Och vad ni än säger därute, Courtney Cox har aldrig någonsin varit bättre än hon är som cougar.
Är nu inne på avsnitt 9, och framåt går det med stormsteg.

Emma, min sten. Okej, det låter bättre på engelska.
Hon var här och hälsade på efter jobbet, den tjejen hon kan jobba hon! WO.
Lite snack, och det var skönt. Hade lite sånt där strunt som jag bara var tvungen att få ur mig.
Typ, ja. Hur god byggetmaten är.
Sen gick hon fort som vinden. Hon jobbar ju, man kan ju inte vara uppe hela nätterna då.

Nu sitter jag här.
01:44.
Ska nog hit the sack snart. Snart. Snart. Snart....
Jobb imorgon, mountain recycle. Det är där jag kommer stå!
Ni är mer än välkomna att komma förbi med lite proviant till mig, gärna iform av godis.
Eller något annat smarrigt!

Men mina vänner, som förmodligen är fullare än thord nu eller gör något annat festligt, jag ska sova!



snyggven, jag har mer bilder på er två tillsammans än ni anar tror jag.

TJING ☮




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0