Everything, everything will be just fine

Hey! don't write yourself off yet.
It's only in your head you feel left out
and looked down on.
Just try your best, try everything you can.
And don't you worry what they tell themselves when you're away.

It just takes some time.
Little girl, you're in the middle of the ride.
Everything, everything will be just fine,
Everything, everything will be alright, alright.

Hey, you know they're all the same.
You know you're doing better on your own, so don't buy in.
LIVE RIGHT NOW AND JUST BE YOURSELF.
It doesn't matter if it's good enough for someone else. 

The middle - Jimmy eat world

Ååh! Jag känner mig så grymt awesome just nu. 
Först var det Ken som väckte mig imorse, och det har nog aldrig hänt, så det ska han ha mycket för!
Hann till skolan så jag inte kom ens en liten minut försent, sen klarade jag spanskaglosorna galant.
Nu jävlar. I'M ON FIRE.

Har ju helt glömt bort att säga att jag har sett en såndär ypperligt-superduper-bra film nyligen.
Wristcutters, och jag ska inte försöka förklara för mycket nu.
Men den handlar om att alla som tar självmord kommer till en speciell ny värld, och resten får ni se själva.
Den var sköj den.

Nu sitter jag och Emma i fängelset, aka sp-rummet. 
Vad ska man annars kalla det? Fast iof så var det Pelle som kom på namnet. Så honom tackar vi.
Shit pommfrites, nu ska jag plugga guys. ESPAÑOLA blire.



oh JABBA!
Idag fyller du 21 år. Åk till USA vettja! Grattis påre.

TJINGPLING ☮







 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0