Leaves you twinkling with the stars.



He spoke of womens ways.
" They trap you, then they use you,
before you even know.
Well love is blind, and you're far too kind.
Don't ever let it show. "


I wish that I knew what I know now,
when I was younger.
I wish that I knew what I know now,
when I was stronger.


But love is blind and you soon will find,
you're just a boy again.

Ooh la la - The Faces

Okej.
100-dagars.. Jag är mest bara glad att det är hundra dagar kvar, resten skippar jag.
Även om ångesten tränger sig in på alla möjliga sätt nu, så skippar jag den också.

Men jävla skit veolia. Kommer ni ihåg när det var lilla söta nabotåget, som Theo alltid sa.
När det kostade 15 spänn att åka till Järpen, och dom alltid gick när dom skulle gå.
För det bara var så.
Men nej, inte längre. Hela Åre blir mini Stockholm mer och mer i mina ögon.
Och om jag hade velat ha det hade jag flyttat till fjollträsk. NEJ TACK.

Ikväll hoppas jag på gudarna att det blir Hoffmaestro!
Sist var jag sjuk som en gnu och så var det -32, så det är lite bättre förhållanden den här gången.
Bygget, bygget, bygget - peppa?

Nu sitter jag här i min bastulägenhet. Vilket är så grymt skönt, med tanke på att jag trodde mitt extra element hade producerat sin sista värme någonsin igår.
Men tack&lov, så satte den igång igen och jag kunde ta av mig min dunväst och mina leder kunde röra sig igen.
Har målat naglarna i någon mongo blå färg i brist på annat att göra, ser lite ut som blåbär faktiskt.
Väntar på att få sätta mig på bussen med Annie och åka till vackra Järpen.

Jag vill bara slinka in här med:
awesome teenage emma turtle.

cash är KUNG

och det är sol idag


TJING ☮


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0