Look at the stars. Look how they shine for you.


And everything you do
Yeah, they were all yellow

Your skin
Oh your skin and bones
Turn into something beautiful
And you know
You know I love you so

Yellow
- Coldplay


Måste börja med att säga att min lillebror är nog den bästa filuren i hela detta universum.
Iallafall idag.
Han kom hem från Finlandia idag, och det var ju sisådär 19002298 dagar sen jag såg honom.
Men det var inte därför han är bäst.
Utan det är för han gav mig en...



EN VATTENFLASKA!
Och hur fin var inte den då? Jo, jättefin var den. Är den, menar jag.

Menmen, back to reality.
Just nu är jag sisådär enormt, sjukt, greeek less på den där skolan som jag går i.
Ingen engelska idag igen. Jag undrar när vi ska få veta det i förväg? Eller det kanske inte ska spela någon roll om alla elever bara sitter och häckar, medans lärarna sippar champagne and smokin' cigars.
Nä, så är det nog inte. Men ibland känns det så.

Kom hem från skruttfilliduttan skolan och hängde i min ispinne lägenhet. Men det är chill.
Gav Fredrik parfymen som jag hade inkasserat till honom i födelsedagspresent också.
Jag menar ju, han måste ju lukta mums for the ladies!
Vart lite avis på alla i huset som fick äta tacos, men när jag fick Mias helt makalöst goda
baugette-limpa-köttfärs-ost med sallad så borde dom andra vara avis på mig.
Det måste jag göra någongång i hippiegrottan.

Nu sitter jag och gruvar, och gruvar, och gruvar mig...
Måste gå hem till Ken i denna kyla.
FY för att det skulle bli sådär skitkallt igen, det gynnar ju ingen.
Kanske finns någon vädergud där uppe i himlen som älskar skadeglädje. Vem vet.



men jag har iallafall tajta byxor på mig

TJINGTODDLE ☮



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0