lucy in the sky with diamonds

That's why I don't like mondays
Tillbaka till skolan efter all denna sjukdom.
Känns tungt, men relativt skönt också. Det måste ju faktiskt hända någon gång.
Jag måste ju klassas som frisk nu, även om hostan och öronontet sitter i fortfarande.

Igår kom min kära pojkvän hem som sagt.
Och det var så skönt att få tillbaka honom från norskarna.
Då blev det pizza, paj och spiderman 3 + något dyrt norskt godis som smakade som något från en annan värld.
Fast man kanske kan säga att norge är en annan värld. TSS! Nej, men det var super gott.
Igår då, då städade jag faktiskt hela lägenheten.
Det vet Emma. För hon fick höra det i någon timme när hon var och hälsade på i hippiekällarn. Men är man stolt så är man, och då måste man ju få folk att förstå? Har man legat på alla fyra och skrubbat golvet så är det ju inte för ingenting.
Okej nä, det kanske jag inte gjorde. Men diskade gjorde jag!
Och nu så har Pappa & lillplutten kommit hem också, så nu är det inte lika tomt i huset längre.
Och för mig är det guldvärt, jag som blir så rädd för alla ljud jag hör hela tiden.
GRATTIS också, till han den där Fredrik Sätherberg som vann tävlingen igår!
Good for you.
Nu tar jag tag i mitt liv.
Och väcker halvnorsken.



hej emma snart kommer jag och tar dig

TJING ☮

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0