oh my name it is nothing my age it means less

But now we got weapons
Of the chemical dust
If fire them we're forced to
Then fire them we must
One push of the button
And a shot the world wide
And you never ask questions
When God's on your side

BOB DYLAN

Jag tackar Emma med hela mitt hjärta att hon ringde och väckte mig idag.
Om hon inte hade ringt hade jag kunnat sova i säkert 18 timmar till.
Nu är klockan 10, och jag ska väl dra mig till garderoben och ta på mig något vettigt för en gångs skull.
Nä, något vettigt blir det nog inte ändå.

Jobb iallafall.
Mountain Recycle, 12-18 är öppettiderna.
Och ja, det här kan vara ett sånt där hemligt meddelande att jag egentligen vill säga:
kom-och-hälsa-på-mig-när-jag-står-och-säljer-begagnat-i-källaren.
Men bara kanske.



känner mig som spagetti idag

TJING ☮




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0