People said beware doll, you´re bound to fall.



You thought they were all a-kiddin' you
You used to laugh about everybody that was hangin' out
Now you don't talk so loud, now you don't seem so proud

How does it feel?
How does it feel?

To be on your own
Without a direction home
A complete unknown
Like a rolling stone

You're invisible now you've got no secrets to conceal
Like a rolling stone

BOBBAN D

Ojojoj! Vet ni vad? Nu har det hänt mycket sen sist jag skrev.
Eller nä, men roligt har jag haft.

Det blev iallafall Bahnof med Annie. Min smarriga macka, lite äppelpaj och vändtia. GRETT!
Sen hängde jag med Stjernebyarna till Dippan på Afterski, och det var något ska jag säga.
Missa inte det vad ni än gör, för så roligt har jag inte haft på länge.
Gick upp till hennes dude, Muni, efteråt och bara hängde & slängde ett tag.
Middag med päronena. Vad det var kommer jag ikke ihåg, men säkert kycklingpillemojs.
Satte mig i lägenheten och hade absolut inga planer för kvällen.
Vilket brukar resultera i antingen att det blir en helvild kväll eller mig sovandes i soffan.
Denna kväll blev lite av en blandning..

Först vart min hippiegrotta lite av en fritidsgård med en variation av barn.
Men sällskapssjuk som jag är, klagade jag inte!
Slutade med att jag och min käre kompanjon Magnus åkte till Konst och kollade på hockeyn, och fyllesvinet Böte som var stenknall.
Sprang sedan iväg till Dippan där 60+arna var på fullrulle med allt från striptease till luftjuckningar.
Och ja, vi fick en hel del skratt där.
Kring ett lessnade Lillis på att vara full tror jag, så vi styrde bilen mot Duved.
Och så vipsflips var roadtripen med Mange i fullrulle!
Slutade iallafall med att jag kom till Järpen med en kudde under armen och däckade i Kens extremt skönhårda säng.

Idag har det varit en jääääävligt lugndag. Iallafall inomhus.
Utomhus var det dock ett jävla liv, hälften av liftarna var stängda och hela skutan blåste fram & tillbaka. Nästan.

Nu sitter jag här i min svinkalla lägenhet och ska åka till Järpen vid 9.
Har varit lite stoj ifall vi skulle bowla, men det var ju fullbokat. Alltid något.
Men det kommer fler kvällar, och jag känner på mig att den här kvällen kan bli intressant ändå.
Och rolig.



Magsnus...
Min räddare i nöden!



shilatscho yea yea yea

TJING ☮


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0