'scuse me while I kiss the sky

Purple haze all in my brain
Lately things just don't seem the same
Actin' funny, but I dont know why

Purple haze all around
Dont know if I'm comin' up or down
Am I happy or in misery?
What ever it is, that girl put a spell on me
Help me

Purple haze all in my eyes, uhh
Dont know if its day or night
You got me blowin, blowin my mind

Is it tomorrow, or just the end of time?

Ni vet sånnadär dagar när allt är så himla bra, fast om man tänker efter så känns allt bara åt stöpet igen?
Tänk inte efter då, för då ni, då jävlar håller dom i föralltid. Nästan.
Idag var iallafall en sådan dag för mig.
Fick se BOONDOCK SAINTS 2. Ja, ni läste rätt. Och som alla redan visste, så var den helt......
Sjukt bra. Kolla in den. Ni missar en av dom bästa annars.
Sen köpte jag äntligen en ny parfym, och med ny menar jag ny doft. Har haft samma ett bra tag nu.
Variation i livet, det behöver man även med dom små sakerna.
Sen! Sen ska jag säga er. Satte jag mig ner för att äta middag med mina underbara föräldrar.
Så har Pappa en present till mig.
" 'Scuse me while I kiss the sky. The life of Jimi Hendrix. "
Orginalet från -81. Extas here I come!
TACK TACK TACK TACK TACK TACK. Jag kommer aldig kunna tacka tillräckligt.

Sen fortsatte allt bra. Åt min kexchoklad och var gla'.
Sara & Emma knackade på kring 8 så kollade vi på Anja.
Synd om henne var det ju, men hon är fortfarande guld i mina ögon.

Men nu, nu verkar allt bra ha tagit slut.
Sitter ensam i min hippiegrotta och kan inte komma på någonting att göra, med min rastlöshet i kroppen.
Skitsamma! Jag är glad & jag har Jimi så klaga är det sista jag ska göra.


SMILE LIKE YOU MEAN IT.


Och juste! Alla hrare där ute som stojjar på byn. Hoppas ni är full & glad.
Om en vecka är det våran tur, då ni!

TJINGENPLING 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0