SHOT OF LOVE


Don't need a shot of heroin to kill my disease.
Don't need a shot of turpentine, only bring me to my knees.
Don't need a shot of codeine to help me to repent.
Don't need a shot of whiskey, help me be president.

I need a shot of love

Alla hjärtans idag.
Vaknade iallafall bredvid någon jag älskar, och bättre än det kan det ju faktiskt inte bli.
Sen fort som vinden bytte jag om och satte mig i hyrbilen med mamma & mormor, och styrde kosen mot Duved.
Min käre kusin Simon skulle tävla i sitt gröna superställ, och det kunde jag ju inte missa!
Men jag saknade dock min moster som inte var där idag, men så blir det kanske när man är på Takida kvällen innan.
Nejje, jag är bara avis att jag missade dom.

Igårkväll vart ju allt hullerombuller, som vanligt med mig.
Bestämde för mycket och allt gick i kras.
Men kvällen vart grymt lyckad ändå.
Fick till och med klaga lite på lillis bilkörning, fast för mycket ska jag nog inte säga.
Jag som inte har något körkort.........................
Holiday vart det en sväng, men lite lakrisglass som jag fick av Magnus.
Sen kollade jag & Magnus lite på dum&dummare. Rulig är den allt!
Hann faktiskt trycka in lite damernas puckel där någonstans också.

Nu ska jag äta paj och förtära lite coca cola innan jag åker till Järpen och hälsar på BÖTE & Mange.
Kring 4 typ, så åker jag & Ken till den stora staden för att kolla på bio.
Sherlock Holmes blir det!

Glömde ju bort att gratta den där lillskiten som fyllde.. Hm.. 9 år igår!
Tssssssssssssssssssssssssssss. Han fyllde faktiskt 16. Fast liten är han allt.

TJING ☮


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0