this is your paradise

go straight to hell boy
go straight to hell boy
THE CLASH


Hade ju som sagt inte så höga förväntningar igår, och jag var ju inte sådär söndags-dippan-pepp.
Men gårkvällen var så helt otroligt AWESOME.
Middagen var ju så grym, har funderat hela morgonen om jag någonsin har ätit någonting så gott nånsin i hela mitt liv...
Efterrätten delades med Annie, vi körde en bananpannkaka & en viol-nånting-nånting.
50/50, och dom var också magnifico!
Efter middagen blev det en hel del snack om saker & ting som, ja allt möjligt bara.
Erik började 11.
Och jag måste säga förlåt till min mamma & emma, han var ju faktiskt grym. Och söt som en sockerbit.
Men! Men Martin Stenmark.. Åh, han är ju lite snyggare & lite bättre.

Direkt efter så började promenaden tillbaka till byn och hippiekällarn.
Jag & Annie satt och pratade tidigare under kvällen hur lååååååångt det var att gå från Bygget och hem.
Men så långt var det ju inte. Tror det var alkoholen som spökade, iallafall inte Annies pumps.



Hejhejhejhejdå till dig Annie
Kommer inte ihåg vart du skulle åka, men kom hem snart igen.

TJINGTJONG ☮


Kommentarer
Postat av: E

Erik är grym (t snygg)

2010-02-12 @ 14:49:52
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Söt bild :D

2010-02-12 @ 15:21:53
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0