'Bout a funny ol' world that's a-comin' along.


Here's to the hearts and the hands of the men,
that come with the dust and are gone with the wind.

The very last thing that I'd want to do,
Is to say I've been hittin' some hard travelin' too.

Song to Woody - Bob Dylan.



Med överdriven översvämning i Åre och skitväder hela veckan, så hade vi det rätt så gött på Cypern och värmeböljan måste jag säga.
Kom hem och satte mig i min grotta och kollade ut genom fönstret och började fundera ifall det var rätt drag att åka hem när jag såg stormen utanför - Men ja, det var nog det ändå.
Åkte till Smögen med smygargänget på onsdagnatt, och jag tänker ej gå in på några detaljer...
Meeeen, vi hade strålande sol alla 4 dagarna eller hur länge vi nu var där. Pizza, kebab & öl var det som gick ner i magen som kurrade hela tiden.
Räkor och shoppning blev det också, och OCH så fick jag min krans.
Tack Ken, jag såg ut som en skogstokig älg.



TACK till er alla som gjorde midsommaren något som jag inte kommer glömma i första taget.
Om jag börjar minnas någongång vill säga.....

Känns som sommar veckorna bara rinner iväg, fast ändå i en bra takt på något sätt.
Började jobba igår, 4 timmar fick vi till sen var det inte värt det längre och idag var inte vinden på våran sida men det hoppas jag den är snart. Vädret är aldrig på våran sida. Eller någons sida förutom Emmans.

På lördag blir det 23års firande för min stolle till pojkvän, och vad som då händer kan han ju aldrig bestämma sig.
Men han blir ändå ett år äldre, och det är väl något bara det.

Nu här framöver har jag skrivit upp mig på jobb ända tills september, vilket känns underbart på många sätt.
Tar ut en liten semester där kring första veckan i Juli för att fara & flyga med Knenen.
Hur det nu kommer gå, eller sluta för den delen, vågar jag inte förutspå. Men roligt har vi ju alltid.

Äsch, kort inlägg är väl bättre än ingenting? För nu är det allt sschlutt!

TJATJA ☮



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0