A godgiven treasure, you give me such pleasure.


something special something special something special

you may not know it
I don't always show it but you're so important to me
so much that we've shared you've always been there
I know you'll always will be
'cause you are something special to me

something special something special something special


Something Special - Asha Ali & The Sweptaways

Sitter nu här framför tvn i min ypperligt underbara soffa, som nu har fått vara med i leken i ungefär en vecka.
Känner verkligen att det är ett sånt här uppskatta-det-som-är-såå-mycket-bättre-än-britssoffan moment.
Jag tror bestämt jag är kär i min nya soffa.
Kollar på Filip & Fredrik, mina favvisar, dom snackar krig & fred och det ska bli intressant.
Hann tillochmed lite Erik & Mackan - Tuttar, det tuttar upptaget. Roliga pojkar det där.

Tänkte ju lite på söndagsdippan igår, men så blidde det ikke.
Ångrar mig lite smått idag när jag fick höra om alla tequila, menade Björn Borg såklart Carro, shots som blev druckna.
Men men, jag hade det så mysigt så!
Kollade på lite Catch me if you can, hann med lite pengadealing vi macken och däckade mitt i Old Dogs.

Ikväll kände jag att min hippiegrotta sög lite för mycket för att undvika, så hem till Åre åkte jag allt.
Utgång med Empe vart det, inte så värst långt vart det i denna snöstorm. Årefjolla? Nja, inte det Böte.
Pratade lite granna med den där franske norska svensken Patrik också, det var trevligt att se hans skäggige näsa.

Jag borde däremot inte bli lämnad ensam i min ensamhet i min hippiegrotta har jag konstaterat ikväll.
Visst, ibland kan det vara skönt att vara ensam och springa runt & dansa naken.
Eller vad man nu kan vilja göra.
Men sisådär kring 10 kom ångesten mer till mig.. Den försvinner nog efter ett Cougar avsnitt.
Nä, men nu ber jag om ursäkt. Ingen deppblogg är det jag skriver ju.

Ser framemot helgen och WC i puckel som jag kommer attenda med stolthet.
Min lilleplutt broder ska jag svänga runt och hoppa lite där i pucklarna!
YES, han är bäst.



Nämen, nu har det varit mycket snack om utomlands resor hit & dit.
GE MIG! Orkar inte vänta på att pengarna ska rulla in & skolan ska vara slut.



Går och lägger mig efter BTP och drömmer lite om sand & stringbikinis.

TJING ☮





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0