Follow the leader, or make up all the rules.


It's a cruel cruel world, to face on your own.
It feels alright, but never complete without joy.

It takes two, it's up to me and you, to proove it.

You're moments ago, but seconds away.
The principal of nature, it's true but, it's a cruel world,

I just knew

Heavy Cross - Gossip

Känns som jag har ett litet partey ensam i min hippiegrotta, med våffelrester och How I met your mother.
Lillis & Magnus försökte få med mig ut och kolla på Miss Maggio på Bygget men nja.
Så blidde det ju inte riktigt. Kör fullt ut på lördag istället! Fulltankad och redo för allt blire.

Igår vart det ju inte riktigt som det var menat att gå i mitt självplanerande huvud.
Annie & jag skulle egentligen bara kolla på en film, äta middag och sen godnatt - NJA.
Det vart delande på en vinare sen skuttade vi iväg med hennes pjäxor och allt till Dahlboms och hennes broder.
Trevligt som tusan var det! Fredrik, Ken och Emil tror jag han hette kom också förbi, men dom stannade inte.
Kan vara för att någon av trion var lite trött, men vem vet.
Natten slutade i Järpen, som det brukar göra nuförtiden.

Ikväll hade jag en dejt med Emman. En våffeldejt, det är ju trots allt våffeldagen idag. Tror jag?
Vi gjorde iallafall våfflor och kollade på the Departed - som är awesome.
Somnade gjorde vi omgångar båda två - det är så det ska vara.



You and me both, Emman.

TJING ☮


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0