Hey baby I'm just about starving tonight.



You can't start a fire without a spark
this gun's for hire
Even if we're just dancing in the dark



There's a joke here somewhere and it's on me
I'll shake this world off my shoulder
Come on baby the laugh's on me


Amen, såklart är det Bruce. Det vet vi ju alla.

Sist jag satt framför en dator, typ, var ju då i det där stora huset som tär ner Järpens vackra yttre mer och mer för varje dag. Jag menar alltså skolan ifall någon pluggis där ute inte fattar.
Sen jag satt där hände: Ingen bild. Dom hade någonslags konstutflykt som jag visst inte fick vara med på.
Eller bli informerad om.

Efter det snodde jag lite godis och en toalett av Annie, som senare kom och hälsade på i grottan och min nya soffa. Mysigt var det allt! Lite Svergies sämsta bilförare, Criminal Minds och Bourne.
Som jag inte kollade så värst mycket på, Matt Damon är inte riktigt på min stalkerlista.
Efter lite How I met your awesome mother hemma hos Mauritsen så vart det däckarmode på mig i sängen.

Idag var det strålande solsken, tack till vädergudarna.
Fika på Strandkafét, myspys.
Sen vart det en del kollande på den där underliga stjärten som låg och krälade på Morris tv, innan bussen tog mig till Åre again.

Nudå?
Ja, de ni! Jag far & flyger till Järpen igen. Åre vecka 9 nykter på krogen var ingenting, INGENTING, som lockade mig iallafall. Men Annie, södertösen som hon är, fattar ju nada och går ut ändå.



Känner mig lite såhär nu.
Vild & galen, med en snutt av weirdo.

TJING ☮



Kommentarer
Postat av: tess

sv: det lät som en bra idé ! vad har du inplanerat på lovet? :)

2010-03-06 @ 17:15:49
URL: http://tesssires.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ingenting alls! WC i puckel i helgen, det är allt :)

2010-03-08 @ 20:37:48
URL: http://mymyheyhey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0