Hey, lets go fly a kite.



This is the calling have ya heard
From all the lovers to the folk
Cause no one is gonna lose their soul

Well I'm done searching now
I found what this life is worth
Not in the books did I find
But by searching my mind

LOVE IS MY RELIGION
Ziggy Marley

Förtillfället är det Ziggy & Bright som spelas i mina extremt skramliga högtalare från soffan där jag har suttit sen jag vet inte när idag.
CSI började nyss, men jag sitter mest och väntar på Scrubs. Känns som det skulle kunna peppa upp mig lite mer här i min ensamhet än när några kriminalare gör en housesearch looking for nånting nånting.
Blev allt lite engelska där på en kant!

Extremt slapp dag idag för min del. Men jag har inte längre dåligt samvete över det.
Inte nu när jag har min underbara soffa som inte pajjar min rygg bit by bit.
Snacket om soffan är uttjatat nu.. I know!

Emman var förbi två svängar idag faktiskt.
Först vart det That 70s då vi båda däckade som två valar, och vaknade en timme senare hungriga som gnur.
Andra gången var det Greys som stod på schemat! Då kom också Friman och joinade.
Min lillebror tyckte det var roligare att promenera upp på sitt rum med någon norska som han inte ens kände att han kunde presentera för sin syster... ?
Han ska allt få se han.

Veckan börjar gå mot sitt slut. REDAN.
Helt sjukligt hur fort tiden går när man gör samma sak vecka ut och vecka in.
Ge mig semester så kanske tiden går saktare? Det är ju egentligen inte så det ska funka.
Men så känns det för mig, så det är så det skall vara.
I helgen blir det klipp/sling för mitt hår som har sett bättre dagar, och förhoppningsvis kommer få.
Sen jobb och lite puckelkollande kanske.

Nu jävlar är det dags för mig att köpa en ny kamera också!
Paj som den gamla är går det ju inte att dokumentera denna underbara tid, som är sista året i gymnasiet.
Stressen ökade, ökade, ökade till 3000 när vi fick datumet på balen.
Tar nog på mig en sopsäck eller något. Låtsas att det är utklädningsdax för Miss Sätherberg, och så får jag inbilla mig att alla andra är knäppa som inte följer mig.
Nä, ni ska allt få en promhippie utstyrsel från mig också!
Vem jag nu ska gå med är lite frågan i mitt huvud, där det också cirkulerar en del annat.
Har drömt, hur fjolligt det än låter, om att jag ska bli frågad när jag var sisådär teenytiny liten av en kille.
Men men.. Jag kanske får hoppa över den fantasin och fråga min kille istället.



Kanske är så här jag kommer se ut på balen.
You just have to wait!



Heyhey! Grattis Simkon på din sweet 18.



Och, ofcourse, Davido på sin ett-år-innan-awesomeaste-åldern-ever!
Grattis på 17årsdagen kusinvitamin.

Det var allt för mig för idag. Onsdag alltså.

TJING ☮






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0