I keep a close watch on this heart of mine.


As sure as night is dark and day is light
I keep you on my mind both day and night

And happiness I've known proves that it's right
Because you're mine, I walk the line

J.R Cash, John & Johnny - Det är grejer det!

Stress, stress, stress..
Tror nästan att det har börjat blivit byggnadsmaterialet för min kropp nu. Verkar inte fungera utan det längre.
Vaknade iallafall igår morse med att jag skulle rusa ner till apoteket och inhandla lite strunterier med min käre moder, sen vart det någon nyttig röra, vilket var det enda ätbart jag kunde hitta hemma.
Rushade in i duschen sen kom Emman och min dag var räddad.

Efter lite bullshit oss emellan parkerade vi våra stjärtar i soffan och kikade runt lite på diverse kanaler.
Hoppade på sex bussen och efter det är allt något av en blurr.
Kollade på Dating in the dark, sen kommer jag faktist inte ihåg vad jag gjorde.

Vaknade iallafall upp i sängen, tack och lov.
Idag har det blåsit som aldrig förr...........................................................
Är det verkligen såhär vi ska ha på vårat lov? Jag tycker vi begär en extra vecka med garanti för finväder.
Eller iallafall inte slaskregn och blåst.

Kens nya favorit sysselsättning verkar vara att skrämma mig på alla möjliga sätt som finns.
Inte till min största glädje. Men han ska få igen han!
Nu blir det kanske pizza, ifall jag får något.



Puss påre du glade! 



Justjust! Jag kommer få en ypperligt god vän att kolla på WC med.
Annie är det bestämmt. Kommer däremot inte ihåg sjukdomsanlednigen varför hon inte skulle åka och tävla.
Men jag är glad ändå.

TJING ☮



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0