I was aiming for the sky.


Ended up flat on the ground.
But once again the sun is rising, I better keep on walking.
I never stopped believing.
I know what I should do.

Just let the light guide me through.

Keep on walking - Salem al Fakir

Allt bullshit hit & dit om melodifestivalen har inte riktigt varit min grej dom senaste åren.
Har ju gått mer och mer i stöpet för Sverige hela tiden, men det betyder inte att jag inte kan fastna i det jag också.
Anna vann ju med This is my life som alla nu vet.
Salem borde ju egentligen ha vunnit - söt som socker med årets awesomeaste låt.
Men Anna, hon är ju allt bra hon också. Med den pipan kommer hon komma långt.

Tisdag today.
Första skoldagen efter lovet avklarades igår, och som vanligt var hälften av lektionerna inställda eller med vikarie.
Men det var skönt ändå, tog en promenix i solen med Emman och åt lite Felix gjorda hamburgare.
Sen vart det middag med Ken och kollande på Erik & Mackan och Filip & Fredrik, som alltid på måndagar.
Erik & Mackan avsnittet var ingenting att hänga i julgranen enligt mig.
Eller så var det för jag sprang kors & tvärs över halva Åre, typ, med Empe och allt annat som jag stojjade i.

Filip & Fredrik var i Tjernobyl och hängde. Redigt intressant det! Någonting jag skulle vilja testa på någon dag.
Kanske.
Ikväll blir det... Ja, vad det nu blir ikväll så bir det garanterat super B.
Är äntligen hemma i min hippiegrotta igen och det känns awesome!
Har hängt i Järpen så mycket så Annie har fått i skallen att jag alltid är där, men ikke nikke.
Ska iallafall plugga español.

Annie var förbi en sväng både idag och igår, det får jag ju inte glömma.



SUVERRÄÄNT ladies.

TJING ☮




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0