I'm gonna show you baby that a woman can be tough.


I want you to come on and take another little piece of my heart now, baby.
Break another little bit of my heart now darlin'.

Janis Joplin

Jag ligger ner, i en soffa, funderar över loppan & livet. Livet och loppan. Livet om loppan.
Fick en uppenbarelse idag: Allt kommer ta slut nu.
Efter studenten det vill säga.
Nej, nu överdriver jag enormt mycket faktiskt. Men ingenting kommer ju bli detsamma igen, vilket är bra absolut.
Men ändå. Klart man kommer sakna allting.
Och så har jag varken hittat eller letat efter en, nej två jäkla klänningar.
Det är nog det allt sitter i. Hjälp?

Idag har det varit en riktigt slappdag. Promenad i det blandade vintervår vädret med Emma, inkluderat med en godisrem i regnbågsfärger som köptes av en väldigt munter liten gubbe. Söt var han allt.
Förhäxad i soffan vart det en sväng också, en del skratt trycktes ut också mest för deras 90tals kläder var.. ja.
Ruschade till bussen och hälsade på den stressade minihjärnan Annie, och nu har jag en dejt imorgon.
Dating in the Dark är något som jag har börjat följa mest bara för att det är så himla underhållande.
Killen idag med större ego än Gud han själv var ju otrolig.

Kollar nu på 2 1/2 mään med min älskare. Nä, med Ken. 
Är rastlös som inibombastik, och kan inte komma på en snabb lösning på detta.
Blir nog sömnen som får släcka min rastlöshet. Mina drömmar dom senaste veckorna har varit sjukt skumma.
Men det är alltid roligt att vakna på morgonen och tro att dagen redan har varit, ibland.

 

Ge mig en cowboy, lite Texas och country Johnny så är min natt räddad!

TJING ☮



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0