Love is the answer, that's what they say.


When I get older
I will be stronger
They'll call me freedom
Just like a wavin' flag

Wavin' flag - K'naan

Blev utdragen i backen igår av en väldigt envis jäkel, Emma Edfeldt as a matter of fact.
Men hallelujah vad kul det var! Svängde till och med sisådär en sväng i pipen.
Nu är det gjort iallafall och jag är iallafall stolt över mig själv, och Eve och Emma.
Regn & slask var det ju, men det är det ju hela tiden nuförtiden i vårat egentligen vita vinterland.
Åkte upp på skutan till stormen, och där var det ju som dating in the dark. Fast det blir ju dating in the light?
Aja, hur som helst så såg man knappt näsan framför sig.
Förutom Fredrik lillplutt som har en näsa som pinoccio. Liar, liar pants on fire!

Bussen 18.10 tog mig sedan till Konsum, Järpen.
Köttbullar & makaroner á la Ken Andersson - Finnemang!
Min kropp klarade inte riktigt smällarna av alla pucklar jag körde in i skidbacken, så trött som aldrig förr var jag sen.
Españolpluggning på hög nivå vart det sen, och efter det lite Nitro Circus & Wildboyz hemma hos Morris.

Ikväll - Fredag - ?
Ken vill kolla på 300, och den är ju awesome så ingen protest här inte.
Och Gerard Butler är ju inget man säger nej till exakt.
Ska klippa och slinga kråkboet som jag kallar magnifikt hår, och funderar över lugg?
Ge mig hjälp! Ska jag eller ikke? Min littlefjärt till brother tyckte inte det.
Men let's go for it tycker jag nästan.
Får väl se hur allt slutar imorgon.

Nu ska jag hänga och slänga lite.



Nämen! I'm a sportis.

TJING ☮

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0