"The kiddie-like play".


If it's not forever
If it's just tonight
Oh we're still the greatest
The greatest

Sex on fire - Kings of Leon

Bakisheten som hänger över mig kan ju gå och lägga sig någonstans, för jag är så jävla glad.
Gud, ödet eller vad som nu kände sig för att göra så att allt gick min väg idag ska ha ett stort tack!
Jag tror att det var Emma mest faktiskt.
Hon som ringde och väckte mig så jag hann med bussen från Järpen och kom precis så jag fick se min lilleplutt till broder svänga runt i pucklarna till mina hejjar rop.
Så ja, Emma ska ha allt tack i detta universum.

En sak ska ni alla därute ha klart för er, låt aldrig mig någonsin igen hålla i ett supriseparty.
Igår skulle vi skrämma Patrik som kom hem från Norge över helgen.
Grejen var ju att Patrik och jag hade bestämmt att vi skulle lura Ken med att säga att Patrik inte skulle komma hem i helgen, men jag tyckte det var roligare att överraska Patrik så jag berättade för Ken.
Vad jag inte insåg att allt låg på mina axlar helt plötsligt. Shite!
Det klarade jag nästan inte av, och jag tror alla som medverkade håller med.

Lyckat vart det hursomhelst! Hade en hejdundrande rolig kväll, med allt vad den innebar.

Nudå - lovet shlutt.
Inte så hemskt roligt måste jag säga. Och sen har det ju vart sånt där skit väder mest hela tiden.
Fast fy fabian! Jag kan inte klaga på någonting just nu, happysmile.
Det var ju dock lite bra att vädret inte riktigt var på våran sida för då fick ju min käre fader vara med och kolla på puckeln, för att skutan var stängd pågrund av all denna blåst.



Mårten den långhårige.




Une katt.



Well, hello.



Nu blir det en super snabb dusch!
Sen puckelfinalen och sen........................... You never know.

TJING ☮


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0