They would make your name sing.


Oh what a beautiful view, if you were never aware of what was around you.
I live like a hermit in my own head.
But when the sun shines again, I'll pull the curtains and blinds to let the light in.

But while you debate half empty or half full.
It slowly rises.
Your love is gonna drown.

Marching bands of Manhattan - Death Cab


Hej mina kära, okära, lyckliga och helt magnifika vänner!
Kände mig nu redo för att berätta vad som nu har hänt under denna extremt innehållsrika helg.
Från mig, till er alla - med glädje.

FREDAG:
Jag och Daddycool bestämde oss för att gå och äta ute, festa till det lite nu när morsan & lillknutten ändå var borta.
TTs vart det allt, och det var ju mer än trevligt! Mysigt sällskap och mumsig mat.
Efter det begav det sig till Hålirej (holiday) med Muni, Annie och Gurra. Men inte innan vi gick 88 varv runt byn för att hitta något annat ställe för dom att äta på.
Men det vart så trevligt så, även fast dom två hrarna inte var så nöjda.
Champagne skålning vart det i all ära för Muni som fyllde 19, och någon öl slank allt ner också.
Vidare till biljarden sen - Dippan nästa och MANBOY och skitsång.
Hans pipa var ju inte den bästa, börjar tvivla på ifall det verkligen var han som sjöng i melodifestivalen?
Men ypperligt trevligt var det allt! Stannade ända tills stängning, även fast jobbet skulle kalla efter mig dagen efter.. Inte så bra idé.

LÖRDAG:
Till min stora räddning blåste det lite för mycket för att mitt transportmedel upp till jobbet skulle kunna gå, kabinbanan det vill säga. Tråkigt, men tur för mina arbetskollegor.
Emma min femma kom kring 3, och Lillis & Patrik kom hack i häl.
Pizza i massor blev det innan bussen tog oss till Järpen och casa Fredrik&Hanna-kalas.
Kollade på hela waterboy filmen med Adam Sandler, och tur var det allt att den tog slut annars hade jag däckat innan jag hade börja dricka tror jag.
Så inihelvete trevligt var det, och folk sprang runt som små nykläckta kycklingar!
Åre vart det kring 11, och Beefalo vart det allt.
Väl hemma hade jag full stuga, Patrik på soffan sen kom Mårten och knackade snällt på fönstret också.
Tack och hej lördag.

SÖNDAG:
Jobb - lite lätt sliten var jag allt när jag vaknade av att alla larm ringde helt koko.
Väckarklockan som Ken tog med sig var nog inte så smart att ta med sig på krogen tror jag bestämt.
Upp & hoppa! Sa hejhej till norsken och sen jobb hela dagen.
Kom hem och allt jag ville var att sova i tusen år, men ikke det!
Dippan here I come, med Mange, Lillis och Emma.
Dock vart det bara en halvtimme för mig sen var jag tröttare än Thord och orkade knappt hålla huvudet uppe.
Ken kom hem iallafall hem med helheten i behåll kring 3, för alla oroliga därute.

Det var alltså min helg i ord, hade jag beskrivit det med ett läte hade det nog blivit:
RATSCHH, eller något liknande.

Skola idag Onsdag vart det allt!
Spanska prov som var svårare än något annat, men jag hoppas hoppas ändå.
Ikväll ska jag inte göra ett smack, mer än att förhoppningsvis kolla på Shutter Island med Ken, och kanske en liten Annie också.



Det var bilderna jag kände för att visa nu!
Facebook har snott resten.

TJING ☮


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0