We're off to never-never land.




Sleep with one eye open
Gripping your pillow tight

And never mind that noise you heard
It's just the beasts under your bed
In your closet, in your head

Enter Sandman - Metallica

Allihopa everybody!
Kände bara att jag var i ett sånt där har-absolut-inget-av-vett-att-göra mode så jag delar med mig lite här istället.
Vettigt? Kanske inte. Men ett tidsfördriv är det allt.

Idag har det hänt absolut ingenting roligt eller iallafall ingenting jag kommer ihåg.
Antingen är det mitt guldfiskminne som spökar eller så är det för att Åre just inte är så roligt på måndagar.
Strålande sol har det dock varit, och det tackar vi gud och jesus för.
Vintervåren är på G och det känns ju awesome.

Filip & Fredriks teaparty handlade idag om män & kvinnor, och alla dom olikheter (och likheter) som finns.
En sak var att kvinnor får någon slags "kärleksförstoppning" när man träffar en ny dude.
Det tror jag inte ett fjong på faktiskt. Tjejer är bara bättre på att dölja det, så skyller dom där killarna på att det är tjejerna. Men men, oviktig information om vad som pågår i min hjärna.
Sen att det var ursprungligen 100 av dom små blåsmurfarna och bara EN smurfa hade jag ingen aning om.

Nu är detta onödiga inlägg över.
Tack och hej leverpastej!



Glömde nästan!
Sötheten Hannajj fyller ju the big 18 idag.
Grattis are in order till henne.

TJING ☮


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0