Here we go again.


It’s a never ending story.
Raised on the river said your baby doll.
I’m in it for the pride and glory.

The battle is on.
You’re hit, you’re gone.

Salem al Fakir

ÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH.... Depp, depp, depp.
Idag är en sån där hemsk dag då allt känns hemskt och förjävligt. Pms kanske? Vettikkede.
Allt är fel fel fel fel.
Och nu känner jag mig hemsk.

Igår var en "alla-ger-anna-mat-dag".
Patrik kom förbi med en jäkla massa soppa och bröd - Awesome.
Emma kom förbi med, inte så många, chokoladbollar - Awesome.
Men nu rullar jag nästan fram......

Nejni. Jag är inte på humör för det här.
Ibland är det ju bara så. Ingen bra dag.



Gör mig miniliten så jag får plats under spisen igen.

TJING ☮

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0